Produkty
Prihlásenie
Užívateľ:
Heslo:

E-mailový spravodaj
 
 

Informácie o novinkách a akciách na Váš e-mail.

Časté otázky

Nefunguje mi objednávanie šperkov (nejde stlačiť objednať).

 

Pravdepodobne nemáte vo svojom prehliadači povolené cookies, alebo máte zapnutý firewall, ktorý blokuje komunikáciu.

Pokiaľ nemáte nikoho, kto by Vám s nastavením pomohol, napíšte svoju objednávku kľudne na email: info@daniella.sk.

V objednávke uveďte:
Kód tovaru
Veľkosť, dĺžku, farbu, ktorú objednávate
Cenu tovaru
Vaše meno a adresu vrátane PSČ
Telefónne číslo a email
Spôsob odoslania (dobierka, platba na účet...)

 

Nebola mi dodaná kompletná zásielka podľa objednávky.

 

Pokiaľ Vám nebol dodaný všetok tovar podľa objednavky je potrebné tento tovar znova objednať alebo objednať iný náhradný tovar. Pravdepodobne je tento tovar dočasne vypredaný. Poštovné pri takýchto prípadoch neúčtujeme, ale je potrebné "v poznámke " v novej objednávke uviesť číslo starej (nekompletne odoslanej ) objednávky. Preveríme si, že tovar Vam na tejto objednávke nebol doručený (a bol objednaný) - poštovné Vám nebudeme účtovať.

 

Tovar, ktorý som si kúpil/a mi nesedí. Čo sa s tým dá robiť?

 

Poskytuje záruku vrátenia peňazí. Pokiaľ Vám zakúpený tovar nevyhovuje (veĺkosť, dĺžka, farba), zašlite nám ho naspäť a my Vám vrátime peniaze (bližšie informácie v sekcii Všeobecné podmienky).

 

Máte aj iné veľkosti ako tie, ktoré sú uvedené v e-shope?

 

Náš e-shop je pravidelne aktualizovaný . V našej ponuke sa teda nachádzajú iba tie veľkosti, ktoré sú uvedené v e-shope. Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že veľkosť, ktorú ste si objednali je dočasne vypredaná.V takomto prípade Vás budeme samozrejme kontaktovať a ponúkneme Vám náhradné riešenie.

 

Šperk, ktorý mi príde bude zabalený v darčekovom balení?

 

Na našom portali nakupujú v prevažnej väčšine veľkoobchodný odberatelia z toho dôvodu nebalíme automaticky každý šperk do darčekového balenia.

Pokiaľ chcete, aby Váš tovar bol zabalený v darčekom balení (iba maloobchodný odberatelia) treba to uviesť v poznámke v objednávke (napr. prsteň 2x - darčekové balenie, náramok 1x darčekové balenie). Darčekové balenie je zdarma .

 

Ako rýchlo mi objednaný šperk dodáte?

 

V našej ponuke sú šperky, ktoré sú ihneď k odberu - sú na sklade a šperky, ktoré dodáme v dodacej dobe uvedenej pri každom tovare.

Upustili sme od toho, že držíme šperky skladom, nakoľko je ponuka nášho dodávateľa veľmi široká a stále sa mení (dopĺňa a vyraďuje sa tovar). Takto ponúkame vždy najnovšie vzory, ktoré vieme dodať v dodacej dobe a nedržíme na sklade staré vzory šperkov.

Nevyberáme šperky od nášho dodávateľa za VÁS, ale Vy si vyberáte VŽDY z celej ponuky šperkov, ktoré v danom čase vyrába. Takže u nás neplatí "IBA tento tovar máme skladom", ale tovar vieme zabezpečiť podľa výberu zákazníka z celej ponuky.